2013. július 10., szerda

Díj!

 
 Kaptam Kitty-től aminek nagyon örülök!Nagyon szépen köszönöm!:)


Kérdések:

 1. Mi a kedvenc sorozatod neve? Mióta nézed azt és mért tetszik?
- A kedvenc sorozatom a Vámpírnaplók amit már az első évad óta nézek. Engem inkább a természetfeletti lényeg fogtak meg a sorozatban és ezért is tetszik annyira!

 2. Mi a kedvenc filmed és mért? Írd le mért tetszik és mi fogott meg benne :)
- Az Éhezők Viadala. Az egész film úgy tetszik,ahogy van nem tudom leírni,hogy miért mert akkor írniék vagy 1 regényt...:D
 
3. Neked mit jelent a szerelem? Miből áll és tulajdonképpen mi is ez? 
- Nem tudom mit írjak róla...A szerelmet mindenki megtapasztalja egyszer...A szerelem mindenkinek mást jelent.:)

 4. Írd le a 3 kedvenc országodat!
- Csak egy kedvencem van az pedig Horvátország!

 5. Írd le a 3 kedvenc városodat!
- New York.:D (De New York csak azért a kedvencem,mert szeretnék majd kimenni oda)

 6. Mit szeretsz a szobádban és mért? 
- Az ágyamat és azért mert tele van plüssökkel.

 7. Ha a kedvenc hírességed bekopogtatna hozzátok és felköszöntene születésnapd alkalmából, te előbb a nyaskába ugranál vagy sikitoznál a meglepettségedtől?
- Egyszerre mindkettőt! :D
 8. Mit szeretnél elérni az életben?
- Sokmindent.

 9. Mi az, ami zavar egyes emberekben és mi az ami nem? Indokold meg, hogy mért zavar és mért nem!
- Engem nem zavar semmi sem egy embreben. Én ember barát vagyok mindenkit úgy fogadok el ahogy van!

 10.  Van kutyád vagy macskád? Vagy bármilyen más kedvenced? :)
- Van egy csincsillám :D

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése